مشکلات بعد از شارژ کارتریج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تقریبا همه ما تجربه خرید حداقل یک دستگاه الکترونیکی را داشته ایم و می دانیم که این دستگاه به نگهداری نیازمند است. ماشین های اداری مانند پرینترها نیز به همین شکل هستند. کارتریج هم از جمله مهمترین و پرکارترین بخش های پرینتر ها است. همیشه پس از گذشت مدت زمانی مشخص شما حتما به شارژ کارتریج نیاز دارید. افرادی که حداقل یک بار این کار را انجام داده اند، با مشکلات بعد از شارژ کارتریج به خوبی آشنا هستند. تاثیر شارژ مجدد کارتریج بر چاپگر اگر بطور مستقیم نباشد، می تواند در دراز مدت بر عمر پرینتر تاثیر بگذارد و عمر مفید آن را کاهش دهد. البته تمامی این موارد به شارژ حرفه ای و شارژ غیر حرفه ای کارتریج نیز وابسته است که به دلیل حساسیت این موضوع، حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید و از دخالت افراد غیر متخصص خودداری نمایید. اما گذشته از شارژ مجدد کارتریج، بهترین گزینه کارتریج جدید است که علاوه بر حفظ کیفیت چاپ، باعث کاهش عمر دستگاه نمی شود.

تاثیر شارژ کارتریج روی پریتنر

تاثیر شارژ کارتریج روی پریتنر

برخی ممکن است به خوبی ندانند که شارژ کارتریج چیست ؟ در پاسخ باید گفت که کارتریج ها پس از مدتی تونر تمام کرده و نیاز به شارژ مجدد آن است. همیشه یکی از دغدغه های مهم پس از شارژ، تاثیر شارژ کارتریج بر روی پرینتر است. برخی با خرید کارتریج قابل شارژ به دنبال این هستند که پس از اتمام شارژ کارتریج، بتوانند شارژ کنند. اما این کار در بیشتر اوقات بر روی کیفیت چاپ تاثیر گذار است و دیگر کیفیت سابق را ندارد. هنگام چاپ ممکن است برگه ها را کثیف کند و یا بخشی را پر رنگ و بخشی را کم رنگ چاپ کند. این موارد کمترین مشکلات بعد از شارژ کارتریج است. اگر اینکار توسط افراد غیر متخصص صورت بگیرد می تواند آسیب جدی به پرینتر وارد کرده و هزینه مضاعفی را برایتان ایجاد کند. شرکت ایده برتر پارسیان، مرکز خرید کارتریج در تهران می تواند کارتریج های اصلی و با کیفیتی را از تمامی برندهای بزرگ دنیا را با گارانتی اصلی در اختیار علاقمندان و خریداران محترم قرار دهد.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: کارتریج , شارژ کارتریج , کارتریج قابل شارژ , مرکز خرید کارتریج , قیمت شارژ کارتریج , مرکز خرید کارتریج در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 3 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی